Alla inlägg den 29 november 2011

Av Jessika Möller - 29 november 2011 09:07

Ja alltså.


Önskar att jag kunde säga att anledningen till min frånvaro från bloggen är något utav följande:

  • Tog en sista-minuten-resa till tropikerna med tjejgänget. Helcrazy och äventyrligt!
  • Mekade isär en BMW och sen plockade ihop den igen, just for the heck of it!
  • Vann en miljon och köpte mig en egen Söderhavsö, där maken nu är hövding och vi säljer kokosnötsolja till bleka turister.
  • Jag vaknade upp en morgon & blev turnémanager åt Mötley Crue.

Men nä.


Jag har legat däckad i förkylning och hosta. Liksom inte så mycket mer spännande än så. Det mest äventyrliga jag kastat in mig i är att jag en dag plockade i mig 2 Sinova på en & samma gång. Wohoo, adventure!


Men nu är det operation sparka förkylning åt helvete.


Så.


Jag återkommer.

Presentation


Denna lilla pusselbit har ord som behöver skrivas. Vill du läsa dom, så välkomnar jag dig. Om inte, önskar jag dig en fin dag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg Topplista

RSS

Besöksstatistik

Tassavtryck här!

Ping


Ovido - Quiz & Flashcards